Zakres obowiązków:
• Prowadzenie kampanii e-marketingowych głównie Google Ads, FB Ads
• Opracowanie strategii działań promocyjnych
• Optymalizacja procesów marketingowych
• Tworzenie raportów i analiz
• Kontakt z Klientem
Poszukiwane kompetencje:
• Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
• Wiedza praktyczna z zakresu online marketingu Google Ads FB Ads
• Certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę
• Znajomość narzędzi e-marketingowych
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Wysokie zdolności interpersonalne
• Samodzielność
• Systematyczność
Co oferujemy?
• Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
• pracę w zgranym, dynamicznym zespole
• dogodny dojazd, brak problemów z parkowaniem, możliwość pracy zdalnej
• dofinansowanie do pakietu sportowego
W CV prosimy o dołączenie oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)"