Zakres obowiązków:
•    Prowadzenie kampanii e-marketingowych głównie Google Ads, FB Ads
•    Opracowanie strategii działań promocyjnych
•    Optymalizacja procesów marketingowych
•    Tworzenie raportów i analiz
•    Kontakt z Klientem


Poszukiwane kompetencje:
•    Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
•    Wiedza praktyczna z zakresu online marketingu Google Ads FB Ads
•    Certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę
•    Znajomość narzędzi e-marketingowych
•    Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
•    Wysokie zdolności interpersonalne
•    Samodzielność
•    Systematyczność
 
Co oferujemy?
•    Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
•    pracę w zgranym, dynamicznym zespole
•    dogodny dojazd, brak problemów z parkowaniem, możliwość pracy zdalnej
•    dofinansowanie do pakietu sportowego

 

W CV prosimy o dołączenie oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)"