Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Zakres obowiązków:
•    Prowadzenie kampanii e-marketingowych głównie Google Ads, FB Ads
•    Opracowanie strategii działań promocyjnych
•    Optymalizacja procesów marketingowych
•    Tworzenie raportów i analiz
•    Kontakt z Klientem


Poszukiwane kompetencje:
•    Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
•    Wiedza praktyczna z zakresu online marketingu Google Ads FB Ads
•    Certyfikaty potwierdzające zdobytą wiedzę
•    Znajomość narzędzi e-marketingowych
•    Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
•    Wysokie zdolności interpersonalne
•    Samodzielność
•    Systematyczność
 
Co oferujemy?
•    Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B)
•    pracę w zgranym, dynamicznym zespole
•    dogodny dojazd, brak problemów z parkowaniem, możliwość pracy zdalnej
•    dofinansowanie do pakietu sportowego

 

W CV prosimy o dołączenie oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póżn. zm.)"